دلچسپ و عجیب
سیب ایک ایسا پھل ہے جو صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ سیب سال بھر دستیاب ہوتے ہیں۔ خاص طور پر سردیوں میں سیب کھانے کا ایک خاص رجحان ہے۔ لیکن سیب کھانے کے بعد کچھ غذائیں ایسی ہوتی ہیں جو صحت کے لیے اچھی نہیں ہوتیں۔ اس کے برعکس صحت خراب ہو جاتی ہے۔ جس سے انسانی جسم میں پیچیدگیاں بڑھ سکتی ہیں۔
سیب وٹامن بی 6، وٹامن سی، آئرن، کیلشیم، پوٹاشیم، فاسفورس اور مینگنیز سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سیب آپ کو کئی بیماریوں سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ لیکن سیب کھانے سے پہلے یا بعد میں ان چیزوں کا استعمال نہ کریں۔ تب آپ کی صحت خطرے میں پڑ سکتی ہیں۔
1۔ مولی
مولی سیب کے ساتھ نہیں کھانا چاہیے۔ کیونکہ سیب اور مولی دونوں میں ٹھنڈک کا اثر ہوتا ہے۔ اس لیے سیب کھانے کے فوراً بعد مولی کھانے سے جسم میں بلغم بڑھ جاتا ہے۔ یہ ہاضمے کے مسائل کا سبب بھی بن سکتا ہے کیونکہ دونوں چیزیں بادی ہوتی ہیں۔
2۔ پانی ہرگز نہ پئیں:
کیونکہ سیب کھانے کے فوراً بعد پانی پینا معدے کا پی ایچ لیول خراب کر سکتا ہے۔ اس سے ہاضمے میں خلل پڑ سکتا ہے، آنتوں کا پھولنا اور ڈیسپپسیا ہو سکتا ہے۔ جلد سے متعلق مختلف مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔
3۔ دہی کا استعمال:
سیب کے ساتھ دہی نہیں کھانا چاہیے کیونکہ سیب اور دہی دونوں میں ٹھنڈک کا اثر ہوتا ہے۔ اس لیے اگر آپ سیب کھانے کے فوراً بعد دہی کھا لیں تو بھی جسم میں بلغم بڑھ سکتا ہے۔ یہ ہضم کے مسائل کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ بہت سے لوگ دہی اور سیب ایک ساتھ کھاتے ہیں۔ اس سے بچنا چاہیے۔ کیونکہ دونوں غذائیں غذائیت سے بھرپور ہوتی ہیں لیکن انہیں ایک ساتھ کھانے سے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں