Wazifa

دنیا کے ہر امیر، غریب، اچھے اور برے کو قانون قدرت کے تحت کسی نہ کسی شکل میں دکھوں، غموں اور پریشانیوں، بیماریوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ لیکن خوش نصیب ہے وہ شخص جو اس غم، دکھ اور پریشانی کو صبر اور حوصلے سے برداشت کرتا ہے۔ اگرچہ غم اور پریشانی کا علاج قرآن و حدیث میں 1400 سال پہلے بہت اچھے طریقے سے بیان کیا گیا تھا۔

ہماری موجودہ پریشانیوں کی بنیادی وجہ جہالت اور قرآنی کمالات سے دوری ہے۔ ۔ وہ لفظ اللہ پاک کا ایک صفت نام ہے۔ الغفار کا مطلب ہے معاف کرنے والا اور ڈھانپنے والا۔ اب ہم آپ کو بتائیں گے کہ الغفار کے کیا فائدے ہیں اور ان کا طریقہ کیا ہے۔ جو شخص جمعہ کی نماز کے بعد 100 مرتبہ الغفار پڑھے گا انشاء اللہ اس پر مغفرت کی نشانیاں ظاہر ہونے لگیں گی۔ متعدد دفعات بھی حاصل ہوں گی۔نماز جمعہ کے بعد 100 مرتبہ الغفار پڑھنا ہے۔ آپ کو یہ تین فائدے آسانی سے مل جائیں گے۔ اسے بخش دیا جائے گا۔ روزانہ نماز عصر کے بعد غفار اغفرلی پڑھنا ہے۔ الغفار کا مطلب یہ ہے کہ جس نے اپنے آپ کو ڈھانپ لیا وہ بھی اپنی بری خواہشات سے چھٹکارا پائے گا۔ اس کے بعد ایک اور آسان تحفہ آتا ہے جسے کوئی شخص یا غفارِ اظفرلی باجماعت نماز کے بعد 100 مرتبہ پڑھے گا۔

جو شخص جمعہ کے بعد اس اسم یعنی الغفار کو 100 مرتبہ پڑھے گا اس کی باری ہے تو مغفرت کی نشانیاں ظاہر ہوں گی۔ہر بیماری دور ہو جائے گی اور آپ کو وافر رزق ملے گا۔ اگر آپ کے گھر میں کوئی بہن بھائی یا والدین ہیں جو ناراض ہیں۔ غصہ بہت بری چیز ہے۔ غصہ اچھی چیز نہیں ہے۔ جس کی وجہ سے بڑے سے بڑے رشتے ٹوٹ جاتے ہیں۔ ان میں سے جو بھی فائدہ آپ کو آسان لگے، آپ کو وہ فائدہ کرنا ہوگا۔ انشاء اللہ آپ کو ضرور فائدہ ہوگا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں